1
invandrare youtubefilm!
Postat av Chance the Rapper den 11 December 2013, 13:39
2 kommentarer · 521 träffar
Jag söker en youtubefilm där det var parodi på efterlyst(tror jag). Det var på en scen och han som höll i "programmet" sa typ (när en gammal gubbe kom som gick med en sådan där "rullkorg" eller vafan det heter, sådan som gamla stödjer sig på när dom går ute),
- Här går Bertil, 86 år en kväll. Han lider av (sjukdom) och har ingen släkt kvar alls. Men han stöter idag på två killar av utländsk bakgrund, så kallade "invandrare"
Sen kommer det lite spännande musik och dom två killarna kommer. Gubben tappar plånboken och killarna skyndar sig att plocka upp den och ropa på honom för att ge tillbaka den. När dom gjort det säger gubben.
-Åh, tack, tack. Här ska ni få en hundring var.
Dom svarar med att ena killen håller upp sin hundring och säger:
- Tack, den här ska jag lägga på min utbildning.
- Jag med, säger den andra killen.
Då säger programledaren "Bryt, Bryt! Om inte ni skärper er nu så skickar jag er båda tillbaka till Egypten! Så, kör nu!"
Den här gången när gubben tappar plånboken säger killarna "Kolla han tappa plånboken!" och springer efter gubben för att slå honom skrikandes "Hora! Hora!" Hahaha!
Ty på förhand!
- Här går Bertil, 86 år en kväll. Han lider av (sjukdom) och har ingen släkt kvar alls. Men han stöter idag på två killar av utländsk bakgrund, så kallade "invandrare"
Sen kommer det lite spännande musik och dom två killarna kommer. Gubben tappar plånboken och killarna skyndar sig att plocka upp den och ropa på honom för att ge tillbaka den. När dom gjort det säger gubben.
-Åh, tack, tack. Här ska ni få en hundring var.
Dom svarar med att ena killen håller upp sin hundring och säger:
- Tack, den här ska jag lägga på min utbildning.
- Jag med, säger den andra killen.
Då säger programledaren "Bryt, Bryt! Om inte ni skärper er nu så skickar jag er båda tillbaka till Egypten! Så, kör nu!"
Den här gången när gubben tappar plånboken säger killarna "Kolla han tappa plånboken!" och springer efter gubben för att slå honom skrikandes "Hora! Hora!" Hahaha!
Ty på förhand!