Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#2 Mm cool du är snorunge. Lite pinsamt när folk säger sådana kommentarer, ni säger ju indirekt "Kolla vad cool jag är, jag är 16 år gammal och vuxen nu!!1"
OnT: Vem nu denna jocke är har jag ingen aning om, tyckte inte han var speciellt bra heller. Vita hobbybabbar som bryter är ju inte det grymmaste kanske...
Kan utan att ha kollat på klippet slå vad om att det är massa "yoyo gangstah aina fuck the police" skit smörja om betong och dylikt med hundar lite bling och skräp
#34 Nja, är inte förtjust i jocke, han är helt ok men inget jag gillar så mycket.
#35 nja inte direkt, den handlar mer om hur dom jaga sin dröm och hur jocke var som person samt hur han behandlades. Lyssna på Jocke ft Lani mo - Vingklippt, där har du lite mer om hur det är i betongen/systemet/gatan.
Sen till alla som gillar näääkkkkeeeennn, ni har rätt han är sjukt bra men inte alltid han sätter allt, men han levererar sällan dåliga låtar ;)
#41 Vad spelar det för roll att han har ett av Sveriges vanligaste namn? Tycker inte om Jocke som rappare och han verkar vara en tönt, då Sebbe Staxx gör allt för att promota honom så antar jag att han är som Sebbe med.
Shit vad jag leker ganjaman btw;) Detta är Fragbite, ta inte allt på så stort allvar.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
nääk 4/5
jocke är kass. han får en 2:a
-500000000000000/5 jocke
OnT; Näääk är tung, dock inte hans bästa och Jocke sög.
Den är fet också
Minns den när dom hintar i den här låtens video.
ont: Håller med TS, näääk var skitbra men är inte så förtjust i "jocke"
OnT: Vem nu denna jocke är har jag ingen aning om, tyckte inte han var speciellt bra heller. Vita hobbybabbar som bryter är ju inte det grymmaste kanske...
Låten är helt ok, gillar inte Jocke dock.
Skrivet med min iPhone
#34 Nja, är inte förtjust i jocke, han är helt ok men inget jag gillar så mycket.
#35 nja inte direkt, den handlar mer om hur dom jaga sin dröm och hur jocke var som person samt hur han behandlades. Lyssna på Jocke ft Lani mo - Vingklippt, där har du lite mer om hur det är i betongen/systemet/gatan.
Sen till alla som gillar näääkkkkeeeennn, ni har rätt han är sjukt bra men inte alltid han sätter allt, men han levererar sällan dåliga låtar ;)
#43 Först blir du arg, sen ska jag inte ta allt på allvar för detta är fragbite. /facepalm
Shit vad jag leker ganjaman btw;) Detta är Fragbite, ta inte allt på så stort allvar.