Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dexter: Hur tror du det slutar?

Postat av BOVEN den 1 Augusti 2013, 04:29
30 kommentarer · 1 137 träffar
Dexter är inne på sista säsongen efter många säsonger av ren njutning. Även om de senaste säsongerna inte kan mäta sig med hur de första fantastiska säsongerna var har den här sista säsongen varit sjukt intressant hittills.

Så hur tror ni allt slutar? Jag har två teorier:

1. Dexter bevisar att han kände äkta kärlek till Deb genom ett hjältedåd. Till exempel att han räddar hennes liv på bekostnad av sitt eget. Denna teori (möjligtvis någon variant) tror jag mest på då det har varit stort fokus på om Dexter är till 100 % en mördare eller om han också är kapabel till kärlek och andra positiva känslor.

2. Deb accepterar Dexter för den han är, till och med att de kanske blir tillsammans. Allt går tillbaka till Dexters rutiner han hade innan allt blev kaos. Självklart blir det lite fokus på han son också. Tyvärr ett tråkigt avslut må jag säga, men ändå ett lyckligt slut vilket händer allt för ofta i serier och filmer...

Det var mina två jag tror mest på (FÖR TILLFÄLLET). Ni får gärna idiotförklara mig om ni har bättre teorier. Någon som tror att han blir påkommen på riktigt? Någon som tror att han slutar med att döda?
Föregående tråd
Nästa tråd

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..