Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Filmhjälm!!!

Postat av fgoose den 17 Juli 2013, 16:01
17 kommentarer · 420 träffar
Tjännaaaa! Behöver verkligen hjälp att komma på titeln till en film. Såg den på partybussen på hemvägen ifrån Qlimax och vågade inte fråga vad den hette då jag åkte ensam hehe :$ Skriver lite nedan vad den handlar om så kanske någon kommer på svaret :)

- Det är ett gäng ungdomar, filmen är antingen gammal eller ska föreställa gammal från 80 eller 90-talet kan jag tänka mig. Iallafall det är ett par ungdomar som snurrar runt och tar E och skit och eftersom vi inte hann se hela innan bussen var framme i Göteborg vet jag inte riktigt vad som händer i filmen men det jag vet var en DJ som var svart i en skivaffär som va fett flummig o skön, en kille som hade svårt att få stånd ... ;s någon som känner igen något? Försökt kolla på google och sånt men hittar fan inget och filmen verkade bra så nu gör jag äntligen en tråd och frågar, skulle vara vääääääääldigt tacksam om någon visste vilken film det var! gogo
Föregående tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..