1
Serier sökes!
Postat av Moseby den 1 Juli 2013, 02:16
18 kommentarer · 291 träffar
God kväll!
Tänkte börja med någon ny serie nu då jag har tröttnat på att kolla på alla Two and a half men avsnitt om och om igen...
De serier jag sett fullt ut är
Two and a half men
How I met your mother
Sons Of Anarchy
Har även kollat lite på Criminal Minds, NCIS osv. dock är det inte lika kul som jag trodde att kolla på "polis-serier" eftersom att det hela tiden är utredningarna osv.
Jag vill hellre se mer humor-aktiga serier som har en handling och där allting liksom "hör ihop"
Har sett minst alla avsnitt av Two and a half men 20 gånger, kan jag lova, dyrkar den serien, bästa serien IMO.
I alla fall.
Vill ha tips på liknande serie,
Humor,
Det ska vara en "connection" mellan episoderna, t ex.
Säsong 2, Någon har en familjemiddag
Säsong 4, "kommer du ihåg den familemiddagen vi hade för länge sedan", hoppas ni förstår hur jag menar,
Ska vara likt Two and a half men och How I met your mother,
Inte Prison Break!
När du har tipsat mig om det jag "söker", skriv gärna vilken din favoritserie är, varför?
Skrev i all hast!
Tack på förhand!
Tänkte börja med någon ny serie nu då jag har tröttnat på att kolla på alla Two and a half men avsnitt om och om igen...
De serier jag sett fullt ut är
Two and a half men
How I met your mother
Sons Of Anarchy
Har även kollat lite på Criminal Minds, NCIS osv. dock är det inte lika kul som jag trodde att kolla på "polis-serier" eftersom att det hela tiden är utredningarna osv.
Jag vill hellre se mer humor-aktiga serier som har en handling och där allting liksom "hör ihop"
Har sett minst alla avsnitt av Two and a half men 20 gånger, kan jag lova, dyrkar den serien, bästa serien IMO.
I alla fall.
Vill ha tips på liknande serie,
Humor,
Det ska vara en "connection" mellan episoderna, t ex.
Säsong 2, Någon har en familjemiddag
Säsong 4, "kommer du ihåg den familemiddagen vi hade för länge sedan", hoppas ni förstår hur jag menar,
Ska vara likt Two and a half men och How I met your mother,
Inte Prison Break!
När du har tipsat mig om det jag "söker", skriv gärna vilken din favoritserie är, varför?
Skrev i all hast!
Tack på förhand!