Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker film!

Postat av cLueh den 15 Maj 2013, 13:55
4 kommentarer · 276 träffar
Tjabba!

Igår fastnade en filmscen i min hjärna, och jag kommer bara ihåg vad jag tror är början av filmen.

Det är nog så att jag såg den för 10 år sedan sist, kan dock diffa med ett par år.

Scenen jag minns är dock en man som sitter på ett tåg, och på några platser bredvid sitter en kvinna.
Det går på en, eller möjligtvis ett par, kille/ar, som sätter sig vid kvinnan. Killarna är väldigt på, och jag har ett vagt minne av att en kille spelar snake i mobilen "mot" kvinnan, och åker bredvid henne hela tiden.

Hon försöker sedan gå av vagnen/subwayn eller vad det nu är, men blir stoppad av mannens ben.

Nästa dag så läser mannen som satt bredvid massa tidningar för att se om det hände kvinnan något, och så står det att en dam blivit våldtagen i en utav tidningarna.

Om det mot förmodan är någon som vet vilken film jag pratar om så hade jag blivit tacksam mot namnet på den!

Tack på förhandddd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..