Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Dark Side of the Moon 40 år!

Postat av Aegon Targaryen den 24 Mars 2013, 13:03
12 kommentarer · 345 träffar
Hallå!

För 40 år sedan hände något som kom att förändra världen - Pink Floyd skrev albumet Dark Side of the Moon. Idag firar albumet 40 år, så det är en ganska speciell dag idag.

Jag är förmodligen och förhoppningsvis inte den enda här på fragbite som har vett att uppskatta det de fyra herrarna från Cambridge har lämnat till eftervärlden. Hur firar ni denna sköna dag? Sitter ni i solen med en kopp kaffe och floydar ur, i vardagsrummet med en joppe eller kanske på någon pub nånstans?

Själv sitter jag i vardagsrummet med min rumskamrat och chillar med kaffe och Floyd. Ikväll när vi kommit hem från möte så blir det nog en sväng ut i rymden med, för att helt och hållet omfamna själva konceptet med Dark Side of the Moon.

Vilket är ert favoritalbum med Pink Floyd? Själv är det nog Dark Side of the Moon eller The Piper at the Gates of Dawn.

Favorit-Floyd-album?

18 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..