Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker musikvideo/låt

Postat av chew1907 den 28 Januari 2013, 10:03
1 kommentarer · 376 träffar
Förväntar mig inte att någon kommer kunna det här för jag kommer förklara det väldigt dåligt och jag kommer inte ihåg mycket, har kollat igenom min musik spellista, likes och favoriter så jag har inte den längre.

1. Mexikaner, ser ut att vara rätt thug. Mycket gaddningar, en del bling och vettiga bilar.

2. Snubben som verkar vara mainsingern har jag för mig har någon gaddning på hans rakade skalle, han är relativt liten och tror han har en svart T-shirt.

3. Rätt säker på att en annan mexikanare kommer in och drar ett par rader en eller två gånger i låten.

4. Vid minst ett tillfälle så står huvudsnubben på ett tag och rappar, filmat ner mot en väg.

5. Rap eller hipp hopp, kommer inte riktigt på om det sjungs på Spanska eller Engelska dock..

Så ja, väldigt lite att gå på men vem vet - någon kanske vet vilken jag är ute efter.

Tack på förhand,

Pontus

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..