1
Netflix vs Filmnet?
Postat av Mayan den 1 Januari 2013, 23:35
14 kommentarer · 952 träffar
Hej fragbite, min polare hade skaffat Netflix när jag var hemma hos honom, och det såg riktigt nice ut, snackade med mina päron om att skaffa det då jag försökte få dom att betala (är fattig lol), och dom tyckte att det lät som en bra ide och skulle kolla på det de närmaste dagarna.
Men sedan hade dom vist pratat med min moster som sa att dom hade något som hette Filmnet, och hon sa att det var bättre för att dom la upp nya filmer/serieavsnitt snabbare.
Så min fråga till er är, vad är era erfarenheter av Netflix/Filmnet? Ge gärna + och -, om någon har haft båda och kan jämföra skulle det vara skitbra !
Tack på förhand och gott nytt år
(Kunde bara ha skrivit den sista delen men kände för att berätta lite mer lolol)
Men sedan hade dom vist pratat med min moster som sa att dom hade något som hette Filmnet, och hon sa att det var bättre för att dom la upp nya filmer/serieavsnitt snabbare.
Så min fråga till er är, vad är era erfarenheter av Netflix/Filmnet? Ge gärna + och -, om någon har haft båda och kan jämföra skulle det vara skitbra !
Tack på förhand och gott nytt år
(Kunde bara ha skrivit den sista delen men kände för att berätta lite mer lolol)