1
Söker skräckfilm - vit maskerad man
Postat av bLausmurf den 23 December 2012, 20:22
2 kommentarer · 345 träffar
Letar efter en film som är några år gammal. Handlar om ett par där killen friar till kvinnan, men hon svarar inte ja. Sen åker dom till en stuga som han har gjort i ordning med vin osv.
Några timmar senare ringer ett barn på dörren mitt i natten och frågar efter en person. Hon ringer på åter igen.
Senare börjar det spöka runt huset typ, dom försöker ta bilen och dra därifrån men de förstör bilen tror jag.
SPOILER: Slutar med att det är en pappa med två barn som dödar paret, dom är kristna typ. De åker iväg i slutet och sen stannar dom och dottern går ut bilen och tar typ en flyer från en snubbe, sen slutar den.
Omslaget för filmen är ett hus så ser man en man med vit mask i bakgrunden.
Några timmar senare ringer ett barn på dörren mitt i natten och frågar efter en person. Hon ringer på åter igen.
Senare börjar det spöka runt huset typ, dom försöker ta bilen och dra därifrån men de förstör bilen tror jag.
SPOILER: Slutar med att det är en pappa med två barn som dödar paret, dom är kristna typ. De åker iväg i slutet och sen stannar dom och dottern går ut bilen och tar typ en flyer från en snubbe, sen slutar den.
Omslaget för filmen är ett hus så ser man en man med vit mask i bakgrunden.