Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kompis sejer ja inte får ha melodin?!?!

Postat av Omegahund den 23 December 2012, 00:09
10 kommentarer · 253 träffar
Okej såhär ligger det till:

Jag har gjort en låt till en film vi håller på med och den blev äntligen klar, nu säger kukhuvet till kompis jag har att jag inte får använda låten för att det låter som skyrim i början, jag som aldrig har spelat spelet vet inte ens hur skyrim låter så säger till honom att jag vägrar göra om den. Då säger idioten att ja inte får vara med i filmen längre och dom ersätter mig med hans storasyster?!

Hur fan tänkte han där? Ska hans smällfeta storasyster spela riddare och rädda prinsessan som spelas av en tjej jag är lite intresserad av?? Aldrig i livet dessutom kommer hon bryta ryggen på hästenjävlen om hon sätter sin feta röv på den. Hon lär behöva 2 hästar...

Iallafall här är låten http://soundcloud.com/ciqu/lov e-of-the-princess

Så någon som har någon idé på vad jag kan göra? Tror att jag kan få chans till att få pussa prinsessan lite senare i filmen. Och tror dessutom inte att min riddarrustning går på fettot till syster han har. Fan va sur ja är på han ska inte ge han nån julklapp nu.

Tacksam för svar.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..