Hej! Jag stå just nu inför ett väldigt svårt val. Vilka hörlurar ska jag köpa? Vill ha snygga., bra och de ska funka med Samsung galaxy s3. Prisklass: Upp till 2000 ungefär.
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
scrubs tills senaste säsongen... Jag e så jäkla kluven till denna nya säsongen. JD är så överdrivet fjollig nu, å de e vissa saker som inte riktigt klaffar perfekt.
# 109 vad då samma sak hela tiden ? kolla dem nyaste avsnitten istället för att kolla på gamla avsnitt om och om igen :S 2½men klart bättre än Scrubs, men har ingenting emot Scrubs heller så.
2½ men håller just nu bättre klass än Scrubs, det har dem gjort de senaste 3 säsongerna. Men om man bara gämför med Scrubs säsong 1-6 så vinner Scrubs utan tvekan!
man måste ju tänka på serien i sin helhet, inte bara dom senaste avsnitten/säsongen som vissa verkar göra. själv tycker jag båda är ruskigt bra men lägger men röst på scrubs, snäppet bättre :)
hörde nånstans att 2½ men var den populäraste "sit comen" eller tom serien sånt i USA, nån annan som hört nåt om det? inte alls säker på om det stämmer.
#84 aa exakt och det gör det hela ÄNNU mer störande. samma jävla tjocka jävlar som skrattar i bakgrunden på varenda amerikansk serie. Och för att det ska vara roligt så MÅSTE det finnas någon som är dum i bilden. (Joey) Så fort han säger en dum grej kommer det jävla garvet. asså jag har kastat kontrollen i tvn flera gånger för att han stör mig så mycket!
JA jag behöver hjälp.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Scrubs steker 2½ men hur lätt som helst :<
#114 jämför helheten imo, då tar scrubs det mesta!
hörde nånstans att 2½ men var den populäraste "sit comen" eller tom serien sånt i USA, nån annan som hört nåt om det? inte alls säker på om det stämmer.
JA jag behöver hjälp.