Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Träffade Justin Bieber, homosexuell?

Postat av antman den 23 Oktober 2012, 10:19
9 kommentarer · 1 196 träffar
Hejsan! Häromdan så skulle jag åka utomlands med mamma till Thai-Land, då såg jag Bieber på Arlanda Flygplats i Stockholm, vid Gate 34, han såg i vilket fall ut som Justin Bieber, han hade Justin Bieber frisyr, byxorna nere vid knäväcken, snedkeps på sidan av huvudet och gick som en ja... förortsunge/WT.
Han pratade engelska men med brytande kanadensisk dialekt. Jag sa hej, men han hälsade inte han bara gick. Kanske har han någon slags crush här i Sverige?
Han såg ut som på den här bilden: http://justinbieberfan.org/wp- content/uploads/2012/07/justin -bieber-m.jpg
Han såg ut att vara cirkus 12år, han hade en t-shirt där de stod SWAG på, vad betyder det här ordet "SWAG"?
Är det någon som kan förklara? Kan det vara så att jag MÖTTE Justin Bieber?

Och har detta blivit en trend? Varför i hela friden har man BYXORNA nere vid knäväcken?
DET SER HELT förj*vligt ut!

O varför detta hat om att Justin Bieber är bög? Jag tycker att han sjunger bra, han ger mig ja som de flesta kallar det eargazm! Jag dör av att höra hans ljusa stämma, Han måste väll vara homosexuell eller ha sina kulor uppe i nangijala, eller har jag fel?

Vad tycker ni om Justin Bieber Fragbite? Explain yourself!
Let's stay \\\\b/ believer!

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..