Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rock och metal !

Postat av Daseman den 10 Oktober 2012, 13:37
11 kommentarer · 212 träffar
Halloj allihopa!

Finns säkert redan en tråd om detta men ingen som är speciellt aktiv, så nu gör jag en ny ! :)

Så denna tråd kommer handla om all musik kring rock / metal. Jag tänkte att vi kunde tipsa varandra med olika band som ni tycker om, era favoritband osv, så man upptäcker lite nya band !

Jag kan börja, jag är 17 år och kom in in i metal kulturen runt 12 år. Band som jag verkligen avgudar och gillat i en väldigt lång tid är.
Children Of Bodom
Behemoth
Ghost
Amon amarth
Immortal
Dark funeral
Dying fetus
Bloodbath
Hypocrisy
Iron maiden
Kiss
W.A.S.P
Manowar
Di o
Slayer
Devin townsend project

Jag tyckte det vore kul också om man kunde skriva om man varit på någon rolig konsert på senaste tiden, och den bästa konserten ni varit på. Själv var jag på Dying fetus, Cerebral bore, Revocation, Job for a cowboy för cirkus 2-3 veckor sedan, grym konsert! Sen kommer sommaren bli väldigt fet då jag har Sweden rock och Iron maiden biljetter! Ska försöka peta in Hellfest också!

Vilken svensk rock festival planerar ni att besöka i år?

10 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..