Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Börja göra musik - FL Studio.

Postat av kevinlind den 4 Oktober 2012, 00:52
2 kommentarer · 262 träffar
Hallåååja!

19 år, älskar musik, fest, träning och massa andra orelevanta saker.

För att hålla det hyfsat kort så är jag som sagt väldigt intresserad av musik men eftersom jag är något så fruktansvärt dålig på att sjunga så har jag istället tänkt ett tag på att börja så smått med att lära mig göra musik (House).

Att det finns tutorials på youtube samt att jag kan använda mig utav google är ju något jag är högst medveten om men skulle jag velat göra något utav det så skulle jag självfallet gjort det. En av anledningarna till att jag väljer att försöka hitta en person istället är dels för att det är lättare att fråga samt diskutera med en enskild person.

Så är det något som känner sig manad till att lära mig lite basics samt kan en del om FL Studio får gärna skickat iväg ett PM, alternativt skriva som kommentar så kan jag kontakta dig. Som sagt så är tanken riktad mot house.

Är det så att du känner "vad tjänar jag på att göra detta" så kan vi diskutera vid ett senare skede angående det, vad som kan vara en fair deal så att säga.

Disc; Vilket program föredrar du när det kommer till att skapa musik?

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 2 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..