Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Basket filmer?

Postat av mooniee den 14 September 2012, 20:41
27 kommentarer · 1 096 träffar
Tja letar efter basket filmer, typ när det handlar om college/high school killar som lirar basket osv, typ "niggers" och kanske lite gangster shiet också, såg en idag i skolan, kommer inte ihåg vad den heter, tyckte den va bra :) kan inte beskriva den från början då jag var sjuk när vi börja se den. Men det kan beskriva av det lilla jag såg, det handla om massa som lira basket, sen vann dom någon cupp eller något, sen drog alla på fest, tränaren kommer in på festen och tar dom med sig och blir arg som fan, han skäller ut dom på bussen på väg hem, sen stänger han basket plan/gymmet för att alla har för dåliga betyg så dom inte skulle komma in på college, det var de jag såg..

OBS : letar efter basket filmer inte bara den, men om någon vet vilken jag menar så kan ni ju skriva den också , tack och hej

bjuder på kass svenska
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..