Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Leverans tid?

Postat av IsvaksPatrik den 4 September 2012, 23:00
7 kommentarer · 290 träffar
God Kväll!
Jag skriver det här bara för att jag kan !

Jag har beställt två halsband från USA för två dagar sedan, är det någon som vet eller har någon minsta aning om när de kommer fram till Sverige?

Jag har själv ingen aning och har kollat runt på nätet och frågat personer, men ingen vet.. Eftersom att några tusentals personer sitter just på FB så tror jag faktiskt att en liten risk finns att någon vet hur lång tid det brukar ta för en leverans att komma till Sverige!

Jag har beställt två stycken Dream Theater Halsband. Dream Theater tycker jag är världens bästa band som jag någonsin har hört och bandet betyder väldigt, väldigt mycket för mig, och de här halsbanden kommer verkligen att betyda mycket! Så jag vill verkligen veta när de kommer!

Diskussion: Har ni något favoritband som betyder väldigt mycket för er eller har ni någon slags sovenir från bandet ?

Glöm inte att kommentera om ni vet något om leverans tiden!

Tack på förhand
Xet
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..