Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
klart som fan att det är värt att sova, det må vara jobbigt när du väl ska upp men annars kommer du ju vara helt paj hela dagen. är ju inte ens så farligt lite sömn ändå. jag hoppar upp 7 varje morgon och drar till jobbet och brukar sova ungefär 3-5 timmar per natt. nog fan är man trött, arg och mår skit på morgonen men det är bra mycket bättre än att inte sova alls.
Har iofs nationella i 2h imorgon, så mjo, det lär ju vara bra att vara pigg på. Men jag är en jävel på att somna om, ah whatever, jag försöker iaf, tack.
Beror väl på om du själv pallar att vara vaken för att gå till skolan eller vad det nu är vad du ska göra, jag gör ju ingen direkt större nytta att säga "ja" om du nu inte pallar av det själv :)
Olika för alla, vissa behöver mer vissa behöver mindre. Själv råka jag ta min concerta vid 3 ungefär så jag sitter med ögon som inte kan blunda. Ska egentligen ta den vid 12. Men jag skulle nog aldrig komma upp om jag skulle sova från nu till 06.30.
Gå ut och som jag gjorde nyss, blir piggare när man är ute men när du kommer in och satt dig så blir du ganska seg. Jag blir det iaf.
Ovärt att chansa och komma till nationella när man fortfarande halvsover. Har sjeelv det imorgon...
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Skrivet med min iPhone
Skrivet med min Android-mobil
Gå ut och som jag gjorde nyss, blir piggare när man är ute men när du kommer in och satt dig så blir du ganska seg. Jag blir det iaf.
Ovärt att chansa och komma till nationella när man fortfarande halvsover. Har sjeelv det imorgon...