Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Stort TV-program vill ha mitt klipp

Postat av pure den 11 Augusti 2012, 18:53
5 kommentarer · 219 träffar
Hej Fragbite!

Jag har laddat upp ett videoklipp på min Youtubekanal, ett klipp från ett avsnitt av Travel Channels serie "Bizarre Foods". Jag skickade ett mejl till de om jag fick ladda upp deras videoklipp, men fick inget svar - så jag lade upp det ändå eftersom det finns miljontals andra klipp från serien som ligger uppe på Youtube. Ingen har tagit bort det eller anmärkt klippet, så antar att det var helt okej.

Idag fick jag ett YouTubePM från ett jäkligt stort internationell tv-kanal som sände ett stort program via deras Phillipinska kanal.

Så här löd mejlet;

Good day!

This is J*l*n* from GMA Network, Philippines. We are currently producing a segment about "Eating Live Animals" to be aired on August 11, 2012 for the program Kapuso Mo, Jessica Soho, one of the top rating magazine programs in the Philippines. In line with this, I would like to ask for your permission to use your youtube uploaded video that showcases the casu marzu.

You may contact me at 09*7 6*0 *8 **
or you may email me at: ******@gmail.com or ****@gmanetwork.com

Thank you very much! Hoping for your immediate favorable response.

Sincerely,
J*l*n*

*************************** ****************************** *

Skrev ett mejl, som jag inte skickat iväg än, där jag bad henne att vända sig till The Travel Channel och fråga de då jag inte har rättigheterna till klippet och inte kan avgöra ifall de får visa klippet eller inte.

Ska jag skicka iväg det, eller vad ska jag säga?

Länk till klippet: https://www.youtube.com/watch? v=GfzPzPkSX3s
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..