Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Har en affärsidé - vad nu?

Postat av freedrikk den 14 Juli 2012, 22:14
10 kommentarer · 199 träffar
Tjenare.

Jag stöter ständigt på ett problem som jag stör mig väldigt mycket på och har nu (förhoppningsvis) hittat en lösning på detta problem och skapat en affärsidé. Kan tillägga att det finns liknande företag som försöker lösa problemet men inte lyckas riktigt. Och jag som fd kund hos dessa företag vet vad man som kund vill ha och prioriterar.

Så jag har i princip en affärsidé som funnits ett tag, men som kan förbättras grovt. Nu är frågan, hur ska jag göra för att förverkliga detta?

Det är inget litet projekt, därför behöver jag rejält med pengar. Är banken villiga att låna ut pengar till någon som ska starta upp ett företag tro? Sedan behöver jag ju även en hemsida eftersom det ska skötas online, men med mina begränsade kunskaper inom webbprogrammering tror jag inte att jag har möjlighet att skapa en. Ska jag då ta kontakt med ett företag som fixar sidan, eller hur ska jag gå tillväga?

Denna affärsidén är inget man kan börja lite med och sedan utveckla, utan man måste börja stort.

Några tips? Kommer tyvärr inte säga vad det är för affärsidé.
Föregående tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..