1
Swedish House Mafia Stor längtan!
Postat av weekzta den 28 Juni 2012, 18:56
21 kommentarer · 320 träffar
Jaa! bara typ 148-150 dagar kvar till SHM @ Friends arena! 22,23,24e november i Stockholm! En av världens bästa live konserter! Mina ögon sprängs av lycka, mina tårar sprutar rakt ut som gejsrar ur mina överlyckliga ögonhålor. Jag kommer förvandlas till en enorm raket som sprängs över arenan med texten: THERE IS NO GOD, THERE IS ONLY SWEDISH HOUSE MAFIA! Jag kommer även att transformeras till ett jetplan som göra hjärtan inne på arenan med ett ända budskap, behöver inte skriva det här för du vet, du vet! Mitt härta pumpar SHM SHM SHM! har redan haft 4 hjärtattacker och en stroke. Kan fan inte sova ligger bara och bubblar. Extremt hård bas napal,-bombar sönder mina sugna och ivriga öron för tåla en massiv och aggresiv attack med miljontals watt som pressar sönder mig i bitar, Jag skiter i! Mosa mig! MOSA MIG ! Snart Snart Snart, Snart smäller det! Trycker i mig cirka 1,9 kg tabletter som kan söva mig några minuter nattetid. Mina väggar blir tyska Autobahn, flyger av vägen av eufori. Dax att börja värma och öka varvtalet, korka upp skumpan för nu jävlar ! ska ut på stan och göra den galet hysteriskt, dag och natt fram till att detta magiska evenemang äger rum. det är hög tid att börja tagga sa ja! höj glasen mot skyn , SHM äntligen hemma! JAAAA! Smäll in spriten i käften för nu åker vi Jiihaaa. Helrör, helrör HELRÖR ! SHM har räddat våran underbara planet! Explodera Boom Boom BOOOOM! Kärlek och respekt ♥
Bjuder på stavefel
Bjuder på stavefel