Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

söker film

Postat av Sabolinn den 5 Juni 2012, 15:20
9 kommentarer · 175 träffar
Tjena! Söker en film där det är en "man" som är jävligt duktig på att döda osv. Han träffar en liten flicka då som han (jag tror) lurar hem till sig, han har planer på att mörda henne men gör aldrig det, istället tränar han upp henne till att bli en lika skicklig mördare som han är. Han "mannen" i filmen pratar inte speciellt mycket och i slutet så rymmer flickan ner genom typ "eldstaden" i deras "lägenhet" och hon skriker typ; nej nej jag vill inte, följ med osv.

Mannen lyckas på nåt sätt ta sig ut och jag tror han klär ut sig till en polis för att försöka ta sig ut men blir tagen och då spränger han sig själv med massa bomber.

Det var flera år sen jag såg filmen så jag kommer inte ihåg den speciellt bra men de var allt jag kunde komma upp med.... Mannen i filmen ser även rätt "italiensk" ut och om jag inte missminner mig så har han rätt krulligt brunt hår också. Tror även att filmen är rätt så gammal.

Snälla snälla kan nån bara veta vilken det är!

Kom på lite mer nu, flickans föräldrar blir mördade när flickan är rätt ung och hon blir räddad av den här grannen som är mannen. Mannen vill aldrig släppa in henne i lägenheten men tillslut gör han det och då tränas hon upp. Får bara små luckor men jag tror att killen kan vara Sylvester Stallone, (förlita er inte på det) men det kan va..

Och om jag inte missminner mig helt var den lilla flickan polsk också.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..