1
Söker namn/artist på svensk rap?
Postat av CRH den 30 April 2012, 00:18
13 kommentarer · 412 träffar
han den fete som alla kommer minnas, hur han blev brat när han skaffa några levis dagen i skolan döljes på toan, drömmer om kärlek och döden till johan, en stark individ, med vänner omkring, ett litet snedsteg så vänder ditt stim du kommer få tillbaka för allt de du gjort, du kommer få tillbaka, spring fitta fort!
ett liv du inte lever är ett liv du inte vill, ett liv som du vill leva men du räcker inte till för att livet är en fest, men du är inte bjuden, pessimister och andra sätter käppar i hjulen.
så vem är du du berätta själv, för du är ju den enda som kan fråga om hjälp, dom som vill hjälpa dig, stötta dig och krama dig, grabben vad vill du det är klart att dom hatar dig
NÅGON SOM KÄNNER IGEN? :)
Sloppy skrivet men försöker minnas haha!
Tack på förhand för hints, och ja, jag har googlat arslet av mig i timmar. :D
Diskussion: Svensk rap, bra eller bajs?
ett liv du inte lever är ett liv du inte vill, ett liv som du vill leva men du räcker inte till för att livet är en fest, men du är inte bjuden, pessimister och andra sätter käppar i hjulen.
så vem är du du berätta själv, för du är ju den enda som kan fråga om hjälp, dom som vill hjälpa dig, stötta dig och krama dig, grabben vad vill du det är klart att dom hatar dig
NÅGON SOM KÄNNER IGEN? :)
Sloppy skrivet men försöker minnas haha!
Tack på förhand för hints, och ja, jag har googlat arslet av mig i timmar. :D
Diskussion: Svensk rap, bra eller bajs?