Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker finskt(?) metalband!

Postat av loeoef den 19 April 2012, 21:59
12 kommentarer · 148 träffar
Letar efter en speciell låt med ett band som jag tror är finskt, i början av låten så pratas det på finska och sedan drar det hela igång..

Hörde nämnligen denna låten när jag hade APL och då hade killen skivan i bilen men jag såg aldrig hela omslaget. Men jag såg att albumet var blått.

Har trott att det varit Nightwish eller Sonata Arctica men jag kan banne mig inte hitta låten..

(Det kan hända att det även är med lite fiol/andra stråkinstrument. och har för mig att det är med säckpipa som i nightwish låt i want my tears back).

Tacksam för hjälp att hitta denna underbara låt!

(ska nämnligen till finland inatt och kom då att tänka på denna låt som jag inte kan komma ihåg namnet på!)

EDIT; hittade nu låten, den har varit framför näsan på mig hela tiden men har lyckats att missa den. http://www.youtube.com/watch?v =tzwimsW9Q8s&feature=relmfu

Besökt finland?

12 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..