Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Är Malou Von Sivers efterbliven?

Postat av Oliversundstrm den 19 April 2012, 11:33
21 kommentarer · 1 073 träffar
Hej!

Har nu haft tv4 på varje morgon i ett halv år och legat och halvslumrat till programmet "Efter tio" med Malou Von Sivers. Och hon har i ett halvår pratat om skolan "Lundsbergs internatet" och haft någon i studion som har gått på skolan.

Tydligen ska folk ha blivit uttsatta där på något litet vis. Men det ska tydligen aldrig ha kommit fram.
Så förstår inte varför det kommer 50-åriga gubbar nu som gic på skolan för 30 år sen och berätta små skitsaker, typ som att han sett en elev pussats/kramats med en lärare på kvällstid.

Idag så ringde mitt larm 09.58(Min klocka på mobilen går två minuter före), gick upp och tog en isglass och la mig i sängen igen, satte på tv4 och inväntade hennes sketna program. Och bettade 500kr i min skalle på att hennes första mening i programmet skulle handla om detta trams, och oddsen va jävligt höga. Och jofan har jag rätt. Blev så jävla förbannad så jag stängde av tv och kasta iväg dosan.

Någon som har uppmärksammat samma sak?
Föregående tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..