Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wrestlemania 28

Postat av Trailblazing den 1 April 2012, 18:15
9 kommentarer · 395 träffar
FINALLY.....första april är här och detta är inget skämt.

Wrestlemania XXVIII drar igång i natt klockan 01.00 svensk tid från Sun Life Stadium i Miami, Florida och det är fan på tiden. Här har man väntat ett helt år på machen mellan Cena och Rock och förväntningarna är skyhöga. Man har ju hört "biggest wrestlemania of all time" men det återstår att se. The Rock gjorde bra i från sig på Survivor Series men han skulle fan inte ha medverkat, det hade gjort WM matchen så mycket mera intressant och nyfiken på hans in ring skills osv.

Samtliga Matcher:

John Cena vs The Rock(main event)

Vem vinner? Vem har mer att förlora? Kan det bli så att The Rock lämnar över facklan till Cena precis som Hogan gjorde åt Rock på Wrestlemania 18 för tio år sedan. De flesta jag har pratat med och lyssnat på är eniga om att Cena vinner. Jag vill se Cena torska och se vända heel, det är den cena man vill se. Han är duktig som fan och har överraskat i promosen mot the rock de senaste veckorna men man är trött på han.

Undertaker vs Triple H (hell in a cell)

Ja vad ska man säga, jag är oerhört besviken att Taker ska möta HHH en gång till när han redan har vunnit två gånger. Tredje gången gillt? Inte en chans. Kan även tillägga att Takers senaste ring gear såg för jävliga ut. Shawn Michaels är special guest referee men det gör inte mycket.

CM Punk vs Chris jericho (wwe championship)

En annan match jag ser fram emot, jag giller båda brottarna mycket. Det ryktas om att Y2J har resignat sitt kontrakt hos WWE vilket skulle höja hans chanser att få WWE titeln men jag tror endå att PUNK behåller titeln och vinner matchen.

Daniel Bryan vs Sheamus (world heavyweight championship)

D-Bryan, bra heel men han är fan ingen champion, ett skämt som champion. Vore en fröjd att se Sheamus slå skiten ur Bryan att vinna titeln för den förtjänar han. Det sista jag vill se är en bullshit vinst av Bryan som mot alla andra. Han han slingrat sig igenom matcherna, han fick inga cleana pins mot varken Big Show eller Mark Henry.

Randy Orton vs Kane (singles match)

Verkligen ingen match jag ser fram emot. Slarvigt av WWE att slänga ihop den här matchen på så kort tid, ingen bra storyline alls. Vad händer om Kane torskar? Jo hans tid med sin mask har då varit ett totalt fiasko. Orton vinner.

Cody Rhodes vs The Big Show (Intercontinental Championship)

Ingen vidare match där heller trots jag gillar Cody som fan men Big Show har gjort sitt, han är gillad av alla jävla ungar men whatever. Jag tror inte han går med på en torsk till men jag kan inte se honom vinna titeln för vem ska då slå honom för att ta titeln. Cody har gjort bort han vecka efter vecka så det känns väntat att Big Show vinner.

Team Johnny vs Team Teddy (Twelve man tag team match)

Jag ser faktiskt fram emot denna match då jag vill se John Laurinaitis som general manager för både Raw och Smackdown. Team Johnnys lag ser riktigt bra ut med gubbar som Mark Henry, Dolph Ziggler, The Miz bland annat. Medans Team Teddys bästa består av R-Truth och Kofi Kingston. Jag är så jävla trött på Theodore Long när han förstör varenda jävla Smackdown när han går emellan matcher med sin catchphrase "hold on player" och så blir matchen en keff tag team match.

Kelly Kelly och Maria Menounos vs Beth Phoenix och Eve Torres. (tag team match)

Förtjänar inte mera ord är det här.

Det kommer även att vara en dark match om tag team titeln Primo och epico vs Justin Gabriel och Tyson Kidd vs The Usos.

Här är mina tippningar på macherna: 1,1,1,2,1,2,1,2

Hur tror ni matcherna slutar?
Vilken match ser ni mest fram emot?
Vad händer med The Rock efter WM?
Och vad ska hända nästa år för att toppa detta WM? The Rock lär inte vara med nästa år och inte heller Undertaker,

Galan kan man se på wwe's hemsida eller så streamar ni bara. Jag har länkar till fungerande streams så pma så skickar jag eftersom man inte får länka hemsidor i forumet.

Och slutligen till alla haters, om ni inte gillar wrestling så finns det andra trådar och skriva i. Eller så kan man ge det en chans. Säger som jag alltid säger, Wrestling är ingen sport utan det är underhållning. Trots det så är det större än Super Bowl, World Series och Stanley Cup.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..