Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lämna tillbaks TV efter 1-2 månader?

Postat av nirrebro den 27 Februari 2012, 01:17
8 kommentarer · 234 träffar
Tjo fragbite! Nu är det så att jag har haft en TV i typ en och en halv månad ungefär och vill nu byta tillbaka den då den är för stor. Köpte den på Net on net.

Jag har två års garanti på den och det är inget fel på den, inte en enda repa på den. Men vill bara byta från den till en annan som är mindre och ändå från samma affär. Men jag har ingen kartong kvar så dum som jag är...

Jag har ju egentligen en bra anledning till att byta då det inte är något fel med den men... Personalen på net on net kan ju fan ingenting ändå, när jag köpte den här TVn så köpte jag en innan och jag frågade om den jag köpte innan hade komponentingång och snubben sa bara "Jaa det är lungt" och sen dirr efter jag köpt den så kolla jag och då fanns det inga.. Så jag var tvungen att lämna tillbaks den och köpa den som jag har nu som var ca 1k dyrare och större..

Men tror ni jag kan få byta den? Jag har ju inte direkt någon bra anlening till att byta den...

Tack på förhand fragbite

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..