Stora tråden för hemmagjord musik
Eftersom folk ständigt slänger upp nya trådar för att sina egna låtar skall uppmärksammas tänkte jag skapa en stor tråd där vi alla nybörjar-producers kan dela med oss av våra nya projekt, utbyta ideér och ge varandra konstruktiv kritik.
Man kan också vända sig hit ifall man behöver hjälp eller har frågor angående respektive saker som har med musik-produktion att göra.
Jag håller själv på med en del house och kommer lägga upp något så fort jag har något att komma med ;)
Någon annan får initiativet att vara först! :)
14 Meddelande från supporttekniker Barry den Mon, th 16Jun 2014 2:15 am
Hello Cristofer,
Thank you for contacting Steam Support.
Please provide the first email address that was used on the Steam account.
Once we have verified the correct information we may proceed with the issue.
———————————————————————————
Efter det så har jag skrivit orginal emailen och även försökt stressat dom lite då fick jag alldeles precis ett svar där det står "För att kunna hjälpa dig behöver du visa din äganderätt så skriv med penna brevid din cd-key detta ticket-nr" Vet inte om det var något automatiskt meddelande då jag spammat lite då det är utav två olika support-admins, kanske ska ta å vänta lite men jag är så jävla ivrig att fixa detta då jag ändå har mycket saker av värde jag håller på att säljer iväg..
Vänd dig till flashback eller sweclockers.
#10 redan gjort de, men eftersom att jag fått andra meddelanden av supporten i samma ticket innan jag började spamma loss där dom säger att jag inte behöver cd-key så kanske det går att få hjälp därifrån ändå... får väl hoppas på de bästa helt enkelt. Verkar ju vara helt omöjligt att få fram den satans nyckeln
Kortnummer och namn på det.
Minns att jag och min bror köpte CS för första gången någonstans 2002-2003, var ett gult CD-fodral med en skiva och CD-key. Några år senare skaffade vi varsit konto och hade glömt bort all information till kontot, kunde ge dom lite information från köp av spel(emails, kortinformation...) och jag fick tillbaka det. Man undrar ju vem som orkar hålla reda på ett CD-fodral i så många år, men måste erkänna att det vore rätt coolt att ha det på väggen eller liknande. :D /nörd
du slår fan priset för årets jubel, gå och boffa lite lim din pajas, sitt inte bakom ditt användarnamn här på internet och lek tuff.
^^
Du är ett skämt hoffe, sluta skriv bara och väx upp från dina barnfasoner.
Beter jag mig som ett barn? Inte jag som saboterar nät-turneringar och utpressar folk på pengar för nöjes, din sociopat
n1, också fel turnering: " fnatic play då ni blev diskade för fusk mot givar & co, " det var ESL EPS kvalet, men jag deltog senare i efterhand ligan med ett lag och gjorde två inhopp.
Gå och lägg dig istället.
de där jävla viderbarnet har också velat köpa fusk av mig, har varit jävlanära på att lura honom på pengar
Båda ni 2 är fan tappade som små.
Du påstår att Hoffe är den mest hatade på nätet, du borde ha insett de senaste åren att det är ytterst få personer som tycker om dig. :-))
men det är en annan femma, tänker inte ens prata om dig för det finns ingen vits, jag vinner ingenting på att göra narr av dig för jag har absolut inget emot dig
men hoffe däremot, han är den största sociopaten inom cs-världen någonsin.