1
Filmtips tack! (naturkatastrof)
Postat av mumieN^ den 19 Februari 2012, 01:55
10 kommentarer · 531 träffar
Tjo som topic lyder så söker jag efter lite sköna filmer om naturkatastrofer, här är några filmer som jag redan har sett som inte behövs att tipsa om:
- 10.5
- Day after tomorrow
- Supervolcano
- 2012
- Twister
Det är dom jag kommer ihåg just nu på rakarm. Men tips som handlar om naturkatastrofer tsunamis jordbävningar etc.
Kom även på en film jag funderat över vad den heter kan få lite handling av det jag kommer ihåg.
(Handlar om dom är typ på alaska/alperna eller liknande folk som klättrar och har roligt eller hur man kallar det, men nånting händer och dom personerna fastnar i en glaciär typ så äre nån superdude som tar på dig ansvaret att försöka rädda dem).
Tack för tipsen och hjälpen!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
- 10.5
- Day after tomorrow
- Supervolcano
- 2012
- Twister
Det är dom jag kommer ihåg just nu på rakarm. Men tips som handlar om naturkatastrofer tsunamis jordbävningar etc.
Kom även på en film jag funderat över vad den heter kan få lite handling av det jag kommer ihåg.
(Handlar om dom är typ på alaska/alperna eller liknande folk som klättrar och har roligt eller hur man kallar det, men nånting händer och dom personerna fastnar i en glaciär typ så äre nån superdude som tar på dig ansvaret att försöka rädda dem).
Tack för tipsen och hjälpen!
Ha en fortsatt trevlig kväll!
Vad för filmer gillar du?
21 personer har röstat