Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ps3 Media Server

Postat av NeuroN den 1 Februari 2012, 19:19
0 kommentarer · 197 träffar
Hej!
Jag har lite problem med min PS3 Media server. Tänkte att någon kanske har lite info om någon ordentlig guide med mitt problem. Iallafall, här kommer problemet;
Jag har en film på datorn, som har svensk undertext i filen. Det är en .mkw fil och när jag startar filen med VLC eller dylikt så fungerar det utmärkt. Men när jag streamar i min PS3 så hittar den ingen undertext.

I min undertext prioriteringslista (PS3MS bland transcoding) så har jag valt följande > sv,swe, sve, svenska, swedish, eng, english, en <

Hur gör man om man inte vet vad undertexten faktiskt HETER, om det är sv eller swe etc? Vet inte hur jag ska formulera just den här frågan.

Har någon en Guide eller liknande som ni kan tipsa om? Vore GULD!!!

Hoppas ni tar er tid och kan hjälpa mig lite. Borde inte vara ett överdrivet jobbigt problem. Men jag lyckas tyvärr inte. Tack på förhand.
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..