Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Samsung UE46D6327SK - Lagg?

Postat av Flaccid den 31 Januari 2012, 17:44
0 kommentarer · 320 träffar
Hej!

Köpte i veckan en ny 46" Samsung 3D Tv. Allt funkade fint när jag kopplade in den och bilden såg väldigt bra ut, fram tills dess att jag ville se en film jag hade på datorn. Jag kopplade i min hdmi-sladd och det tog inte många minuter innan man störde sig ohyggligt mycket på att det laggade. Har provat både 720p och 1080p. Det kommer inte hela tiden utan med jämna mellanrum, och då ser det direkt gräsligt ut. Ser ut som att bilduppdateringen för något ögonblick halveras ungefär. Om jag rör runt musen samtidigt som en film spelas upp upplever man även en mäktig muslagg som inte alls finns där innan jag startar filmen. Det fungerade utmärkt på min gamla krassliga 32 tummare som inte ens var fullHD.

Är det min HDMI-sladd som är skitkass, eller är det elgiganten som lurat på mig en riktig värdelös TV?

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..