Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker en grym FILM

Postat av barbadensis den 28 Januari 2012, 19:01
3 kommentarer · 378 träffar
Tjenare.

Har länge undrat efter en film som jag inte minns namnet på då det var ett bra tag sedan jag såg den sist. Kommer knappt ihåg så mycket av handlingen heller, men det jag kommer ihåg är att:

Filmen handlar om en familj, en svart man har huvudrollen tror jag. I slutet så åker han, sin fru och hans son in i ett parkeringshus efter att blivit jagade av polisen då jag tror att denne mannen var misstänkt för något (elr jag vettefan). Sedan för att undgå polisen som väntar utanför parkeringshuset så bestämmer sig mannen för att åka ut själv utan sin familj, så han tjuvkopplar en bil drar ut och får poliserna bakom sig igen, det blir en vild biljakt som slutar med att denne mannen råkar stupa ner i vattnet (vid en hamn elr ngt).

Efter den händelsen så blir det något slag av ett hopp i filmen, man får se hur hans fru och son lever livet i något varmt land (hans familj undkom polisen, då mannen som tidigare nämnt körde ut i en annan bil och lyckades distrahera bort polisen), samt att det har gått några år sedan "incidenten" jag talade om.

Det man även får se i slutet är att denne man kommer gåendes på stranden och möter sin fru och son som sedan återförenas.

Tusen tack till den som lyckas hjälpa mig. s2

Disk. Den absolut bästa filmen du sett, varför?
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..