Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp Med gammal-låt

Postat av kRAEJV den 23 Januari 2012, 08:42
0 kommentarer · 190 träffar
Hej kära fbite. Jag sitter fast på andra sidan jordklotet på ett förjävla dåligt internet och behöver eran hjälp.

Kom precis att tänka på en skitgammal låt som jag hörde 2008-2009, men kan inte för mitt liv komma på vad den heter.

Det är 3 svenska pojkar som låtsas vara riktiga brats och låten handlar väl egentligen om hur bra dom har det och att dom hatar alla fattiga, något i den stilen.

Det är inte FFL - Pappa Betalar som jag tänker på men låten är i sig inte helt olik.

Det enda jag kommer ihåg stark från låten är slutet när dom är "offbeat" så sitter de tre och pratar om gårdagens utgång och om att dom blev skitsura på blattarna i kön. Och att blattar alltid har Nike dojjor. Dom pratar på överdriven stockholmska och det är ganska uppenbart att hela låten är på skoj.

Har för mig att namnet på gruppen är något i stil med :
"Viggan/Vickan, C.J & xxx"

Vet att det inte är mycket att gå efter men nån kanske har hört den och fattar vad jag svamlar om.

Thx på förhand!
Föregående tråd

0 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 0 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..