Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker rolig sjukhusfilm

Postat av agnesvagnen den 14 Januari 2012, 19:24
8 kommentarer · 399 träffar
Hej, inatt zappade jag mellan kanaler och hitta en väldigt bra film men jag förstod mig inte på tvn så jag fick inte reda på namnet. Jag hann inte se från början men jag ska försöka beskriva så gott jag kan.

Det är en mörkhyad kille som sitter inne på psykavdelningen på ett sjukhus, på något sätt lyckas han rymma och klär ut sig som en doktor.
"Ledaren" av sjukhuset blir kidnappad av de andra psykinternerna men den mörkhyade killen sköter sjukhuset galant och alla tror på att han är en riktigt doktor.
Det var även några skurkar med som jag aldrig riktigt förstod vad de höll på med, de var i någon slags båt eller något och höll på och hinka ut vatten, helt plötsligt spolades en död polis in.

Det är det mesta jag kommer ihåg, jag skulle verkligen uppskatta om någon kunde berätta namnet på filmen, tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..