Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Jag söker en film!

Postat av mr.santa den 6 Januari 2012, 23:43
2 kommentarer · 279 träffar
Hejsan fragbite.

Kommer ihåg att för länge sedan såg jag en film som jag tror hette simon. Hade den på min hårddisk för cirka 1 år sedan, och kommer ihåg att den var riktigt bra och jag skulle vilja se den igen!

Den handlade om en pojke som jag tror hette simon, han bor ensam med sin mamma i en sunken lägenhet och han är väldigt ensam. Han blir mobbad i skolan och han ska precis fylla 15, det han önskar sig mest av allt är en moped. Det händer lite mer grejer och simon hittar ett par dynamitgubbar och bygger en bomb som han planerar att spränga sin skola med. Kommer ihåg att jag såg den på SF.se också, så den är nog ganska känd.

Vet någon vad exakt filmen heter? Eller kanske ni sitter på en IMDB länk? Kommentera gärna! Jag har verkligen försökt att googla, men det enda jag får upp är "Simon och ekarna" och "I rymden finns inga känslor"

För att föra en kortvarig diskussion också. Vilken är den bästa filmen ni någonsin har sett? En film som man verkligen MÅSTE se innan man dör!
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar