Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hemmabiosystem

Postat av krx den 27 December 2011, 15:54
1 kommentarer · 188 träffar
Tjenare! Jag har länge varit väldigt sugen på att inhandla mig ett nytt och fräscht hemmabiosystem eller en bra högtalarpaket. Vill dock inte lägga ut alltför mycket pengar, då jag är student och har även tänkt att eventuellt spara pengar till en bil. Det ända kravet är att det ska vara en ganska kraftig bas, det ska inte spraka och sura ihop för att det spelas lite hög musik. Men jag är inte bra på detta, så därför vänder jag mig till er.

Kan ni länka något bra högtalarpaket/hemmabiosystem, som naturligtvis ska kunna kopplas direkt till dator och tv. Min budget ligger på max 4000:-, vilket inte är mycket. Men det får även gärna ligga på 3000:-!!

Tack på förhand! :)

Dessa kanske: http://www.elgiganten.se/produ ct/ljud-bild/hogtalare-ljudkom ponenter/hogtalare-subwoofer/S 606HCS3HGB/jamo-hemmabio-hogta lare-paket
Men är det bra tryck/bas i dom? Dock är det lite över min budget..
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..