Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Danska lurar, från en tillverkare med lite roligt namn, men de gör riktigt fina grejer! Flera gånger bättre än Dr.Dre lurarna. :) Tror du skulle bli hur nöjd som helst!
#7 Vilken frisk människa köper falska hörlurar? Shit, det dummaste jag har hört. Falska kläder förstår jag men vadfan tjänar man på att köpa falska hörlurar?
Det är ljudet man vill ha, inte märket eller designen.
OnT: Köp Audio Technica M-50 om du vill ha bra ljud :)
#14 aa, såg att jag skrev lite konstigt men det jag menade var att om jag skulle köpa beats så skulle jag bara köpa dom pga designen då jag vet att många andra lurar har bättre ljud.
#16 Om du ska skryta så ska du inte göra det på en sida där folk vet mer än dig. Monster har aldrig gjort bra hörlurar och kommer aldrig göra det heller om inte design räknas.
Monster Studio kostar 2200:-, Audio Technica M-50 kostar 1400
800kr mindre för hörlurar som är bättre på alla möjliga sett förutom designen. Finns inte sämre hörlurar än beats i den prisklassen
Dessa hörlurar börjar röra sig till 69 jeans var för ett par år sen. Har hört hur ljudet är och kan säga att det är inte så bra ljud så det är värt att ha stora och dyra hörlurar som redan halva Sverige har.
Bara jag som älskar earbuds för 200 kr som funkar perfekt i alla lägen?
#22 Är du efterbliven eller? Nej beats har inte bra ljud, det är fakta och inga påståenden. Finns hörlurar runt 1000 som är bättre än Studio. Tyst nu, du kommer bara skämma ut dig mer om du svarar.
#25 Vadå berätta hur ljudet är bättre än andra hörlurar? M-50 låter bättre än dina keffa studio hörlurar. Basen i Studio kanske är bättre men det finns hörlurar för 600 som har bättre bas
#28 Pioneer tar också pengar för märket ska du veta :)
Och vem fan orkar gå runt med ett par tunga DJ-lurar? Om du ska mixa, visst, men gå runt i stan med? Nej tack.
#29 Fast jag tror att folk i musikbranschen till 99% kan hålla med mig om att jämfört med Dr.Dre är Pioneers hörlurar ungefär 100000 gånger bättre. Pioneer har inte alls bara DJ-lurar, allround lurar finns också. Dock var det mer ett exempel på tillverkare av alla hundratals kända.
#31 Jag har aldrig sagt att Pioneer är sämre än beatsbydre, har testat både HDJ-1000 och HDJ-2000, och ja, det är riktigt bra ljud i dem. Dessa är dock rätt klumpiga och tunga imo, vilket är något jag gärna slipper när jag reser etc.
Hade dock ingen aning om att de gjorde allround-lurar, skulle du kunna vara snäll och länka ett par?
Sjukt överskattade lurar som bara märkes-kåta fjortisar köper. Finns garanterat bättre från Sennheiser och AKG som är billigare och bättre. Förstör inte dina föräldrars ekonomi för ett par dåliga lurar med ett märke på.
Mycket bra lurar imo, om du nu vill ha slutna. Läste forum, reviews och betyg i 2 månader och campade utanför en musikshop i stockholm (bor i långt uppe i norr) för att få provlyssna men till min besvikelse fanns de inte kvar.. Jag beställde dom ändå i alla fall och är riktigt nöjd. Hade ett par AKG K601 innan, som nu ligger oanvända i hyllan.
även om en lur som AKG K601 har väldigt bra ljud, så är dom inte så givande när man lyssnar på musik för nöjes skull (Sitter du i en studio är det en annan sak).
Audio Technica lurarna har ett riktigt bra ljud med lite mer tryck i.. Perfekt för min smak till ett grymt bra pris.
Har för övrigt hört lite olika om Beats och jag har inte lyssnat på dom själv, men antar att det är detsamma som med WESC-lurar fast för killar.
#0 Som en del andra kloka människor här har tipsat dig om. Önska dig några andra lurar, om inte annat lyssna på dem först och bestäm dig sen. Har du nära till något media markt? I sådana fall åk dit och provlyssna.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
http://www.webhallen.com/hemel ektronik/137368-aiaiai_tma-1
Danska lurar, från en tillverkare med lite roligt namn, men de gör riktigt fina grejer! Flera gånger bättre än Dr.Dre lurarna. :) Tror du skulle bli hur nöjd som helst!
http://www.dealextreme.com/p/d esigner-s-on-ear-folding-stere o-headset-purple-3-5mm-jack-71 683
http://www.dealextreme.com/p/d esigner-s-fashion-folding-ster eo-headphone-earphone-white-2- x-aaa-80732
Det är ljudet man vill ha, inte märket eller designen.
OnT: Köp Audio Technica M-50 om du vill ha bra ljud :)
Mycket mer ljud för pengarna.
jag önskar mig beats by dr dre!
Tack för alla svar!
Köp ett par studio som jag. finns inga bättre lurar enligt mig.
Monster Studio kostar 2200:-, Audio Technica M-50 kostar 1400
800kr mindre för hörlurar som är bättre på alla möjliga sett förutom designen. Finns inte sämre hörlurar än beats i den prisklassen
Skrivet med min Android-mobil
Helt underbart ljud och sitter otroligt skönt på skallen.
Shit vad folk är okunniga här. :D
Men önska dig ett par Beats om du vill vara "coolast" i klassen.
Själv skulle jag inte visa mig offentligt om jag hade dom på huvudet.
Bara jag som älskar earbuds för 200 kr som funkar perfekt i alla lägen?
http://www.thomann.de/se/sennh eiser_hd25_ii.htm
helst inte M-50 då jag har ett par
M-50 har neutralt ljud somfan
Och vem fan orkar gå runt med ett par tunga DJ-lurar? Om du ska mixa, visst, men gå runt i stan med? Nej tack.
Hade dock ingen aning om att de gjorde allround-lurar, skulle du kunna vara snäll och länka ett par?
God jul!
Beats lurarna klår inte ens Koss Porta Pro ...
Mycket bra lurar imo, om du nu vill ha slutna. Läste forum, reviews och betyg i 2 månader och campade utanför en musikshop i stockholm (bor i långt uppe i norr) för att få provlyssna men till min besvikelse fanns de inte kvar.. Jag beställde dom ändå i alla fall och är riktigt nöjd. Hade ett par AKG K601 innan, som nu ligger oanvända i hyllan.
även om en lur som AKG K601 har väldigt bra ljud, så är dom inte så givande när man lyssnar på musik för nöjes skull (Sitter du i en studio är det en annan sak).
Audio Technica lurarna har ett riktigt bra ljud med lite mer tryck i.. Perfekt för min smak till ett grymt bra pris.
Har för övrigt hört lite olika om Beats och jag har inte lyssnat på dom själv, men antar att det är detsamma som med WESC-lurar fast för killar.
#36, köp! :)