Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

HoN-demos (montage inc)

Postat av tysk1 den 25 November 2011, 17:11
12 kommentarer · 243 träffar
Tjääääna!

Sitter du inne på några snygga HoN-klipps? Kanske någon fet juke, imba valk arrow eller sjuk blind hook? Är du sugen på att vara med i kommande HoN-montage skapade av mig?

Eftersom jag själv inte spelar spelet längre, men fortfarande tycker det är väldigt roligt att editera i spelet så behöver jag eran hjälp :>

Tidigare skapelse;

http://www.youtube.com/watch?v =sn8lIxKFj1g

Notera att detta inte är någon som helst reklam för denna youtubekanal, och det är inte ens jag som äger den utan jag laddar upp mina HoN-skapelser via den då jag inte äger någon egen youtube kanal.

Om någon moderator skulle se detta som reklam kan jag enkelt ladda upp klippet på någon nedladdningsbar sida istället, tänkte bara att det går fortare för er att få en överblick av hur jag editerar och många orkar inte ladda ner när det finns streams.

Är ni sugna?

Skicka ett meddelande till mig här på fragbite med match ID och ungefärlig tidpunkt då det hela händer. Skriv också med ditt ingame namn då detta kommer att visas.

Är erat klipp snyggt men inte kommer med denna gång så kommer det säkerligen med i nästa, då detta kommer att bli en serie jag uppdaterar så ofta jag har tid. Alla snygga klipp kommer att sparas för framtida projekt.
Föregående tråd
Nästa tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 12 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..