Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

rolig rapbattle: Kaggen vs NuMessiah

Postat av OMG Basedgod den 22 November 2011, 19:56
43 kommentarer · 1 202 träffar
i förra veckan släppte O-Zone sin senaste battle: Kaggen VS Nu Messiah. Jag kollade in den och måste säga att jag tyckte den var riktigt najs faktiskt. Därför tänkte jag bara rekommendera den för er som är insatta svensk hiphop och som har fått upp sina ögon för vår relativt nya rap-battle scen!

Så här skriver O-Zone själva ang. battlen:

"Dags för ännu en bulle! den här gången mellan två ansikten som ni säkert känner till sen tidigare. Man har sett Nu Messiah i O-Zone och Kaggen genom Whoa i diverse sammanhang, däribland audio-battles. Hur dessa herrar klarar av battles i det här formatet får ni avgöra själva!

Som vissa redan vet så bestämde vi oss för att släppa denna battle en dag tidigare än väntat för att samtliga av oss kommer närvara på The Ring Battles i Linköping imorgon! Se till att dyka upp på det här eventet om ni befinner er nära, eller så kan ni fullkomligt skita i hur lång resan är och ta er dit ändå.

Men tills dess - Kaggen vs Nu Messiah!"

http://www.youtube.com/watch?v =B7Ef7W-R2hs&feature=player_em bedded

mycket nöje!

Vem tycker ni vann?

37 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

43 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 43 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..