Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker Låt! Hon är äcklig äcklig....

Postat av xtorfssss den 21 November 2011, 17:56
10 kommentarer · 246 träffar
Tjena! Har sökt och funderat, men lyckas verkligen inte hitta den svenska raplåten jag hade på mobilen för cirkus 5 år sedan. Det var i alla fall två skåningar som rappade och jag har ett vagt minne av att deras artistnamn var något med 'master'.

Såhär gick åtminstone refrängen och en vers:

Hon är äcklig äcklig, luktar bajs och kiiiiiiiiiss. Hon är äcklig äcklig, hur kan hon inte fatta det själv.

Hon luktar svett, har inte duschat på en vecka.
Springer därifrån och hon vill pussa mina läppar.
Det sista man vill göra är att röra hennes hår, hon är så ful att hon inte ens får jobba över telefon.
Men det värsta är att hon går med näsan högt, tror att hon är präktig när hon är en tönt.
blablalbalbalbalbla (kommer inte ihåg)
Hon luktar satan nanananana, luktar satansatansatan, ser ut som en gnu, mmuuuuuuu.
Ingen vill veta av henne för hon är riktigt ful.
Hon skenar, går runt på sina leriga tår.
Hennes fula ansikte, för att inte se hennes hår.
När hon går in på en klubb börjar folk lämna stället, hon är så ful att föräldrarna skäms över henne.
Ser ut som ett fiskspö, luktar vitlök.
Tror att hon är skitsöt, men ser ut som en rishög.
Hur kan hon ärligt talat tro att hon är en snygg människa, hon har aldrig haft ett jobb och borde jobba på solbrännan.
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..