Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vem är killen? (Video)

Postat av wULLZAN© den 1 November 2011, 17:59
1 kommentarer · 248 träffar
Hallå!

Jag och några polare satt hemma och bara tog det allmänt lugnt, och för att roa oss lite så drog vi in på den så kallade sidan Chatroulette.
Efter ett par tiotal personer, så kommer det upp en kille/man runt 18-25 års åldern.
Han hinner inte säga hej förens han sitter och vrålar ur sig Arvingarnas Eloise som dom flesta nog vet vilken låt det är.
Efter att han sjungit klart hela låten så får vi tillslut kontakt med honom och kan sitta och snacka lite och berätta att vi vill höra mer. (Killen kan inte sjunga, men det var ju svinroligt för stunden)

Det tar inte långtid förens det klickar att denna snubben är alltså FULLT seriös och utnämner sig vara från någon "The drumline radiohits" och börjar sjunga en låt han tränat väldigt länge på " Mimikry - Flicka som är stark" efter låten blir killen väldigt bekymrad över att han "bommat" visa bitar som han säger.

Nu undrar vi, jag och mina kompisar vem denna killen är?
Det låter som om han kommer någonstans från Dalarna.
Men om någon vet vem killen är, så får ni gärna skicka ett PM till mig, jag vill ha tag i snubben alltså.
Inget illa mot honom, vill bara snacka med honom jag tycker själv han verkar vara en störtskön kille man skulle kunna hinka några bira med!

http://www.youtube.com/watch?v =Mtnh7UoHUUQ&list=LL_jB8XYes7w zB08G07hz55A&index=1&feature=p lpp_video

Peace!

Diskussion: Vilken är den sjukaste människan du har träffat?

Hänger du på CR?

8 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..