Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver hjälp att hitta en Romanti drama

Postat av kaksus den 14 September 2011, 13:22
1 kommentarer · 293 träffar
Det är en film jag letat efter i ett bra tag som jag och tjejen vill se. Jag såg den för ett par år sen men kan verkligen inte hitta den oavsett vad jag försöker med. Så om ni vet vad den heter eller vem som spelar i den så är jag tacksam för den lilla hjälpen jag kan få!

Filmen handlar om en kvinna och hennes dotter som blir tvungna att flytta (kommer ej ihåg orsaken). De gör typ "Inbrott" i ett hus eftersom att de riktiga ägarna är på semester eller något. Men de låtsas som att de bor där. Dom låtsas att de är släktingar till husägarna. Efter ett tag blir huvudrollen (kvinnan) vän med folk i området och blir "kär" i en polis som jobbar där. Han vet inte vem hon egentligen är och blir kär i henne. Någonstans i slutet kommer ett fax in till polisen med hennes "mugshot" eller efterlysning. Då tvingas hon att erkänna vem hon är och varför hon gjorde vad hon gjorde. Minns ta mig fan inte vad filmen heter, min beskrivning suger förmodligen dase men jag kommer inte på mer. Det är rätt så suddigt. Det är en romantisk komedi som kan vara rätt så gammal men förmodligen gjord någonstans mellan 1990-2002. Har Sandra Bullock eller Julia Roberts i huvudet som huvudrollen men har kollat, verkar inte vara dom. Kanske har missat något.. vill gärna se denna ikväll - kikar in igen efter svar vid 4 :) Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..