Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

UNDERSÖKNING - musik

Postat av iZsoGouD den 31 Augusti 2011, 11:18
21 kommentarer · 222 träffar
Kort och gott, jag går i 3an på gymnasiet och vi ska ha ett projektarbete där jag ska jämföra alla olika musikstilar.

Det vore grymt om så många som möjligt kunde svara på dessa frågor för att jag ska kunna göra en vettig och bra undersökning

Frågor:

Vilken musikstil föredrar du?

-Exempel: Jag föredrar house, trance och handsup m.m för att det ger mig ett inre lugn och jag blir på bra humör av det, samtidigt som jag blir lugn blir jag också taggad så dessa stilar passar mig ofta perfekt.

Varför lyssnar du på just den musiken, vad får du ut av den?

-Exempel: Jag föredrar house för att den får mig att tänka på bra saker och får mig på bra humör. Jag lyssnar hellre på house än t.ex hårdrock då den för mig förmedlar ett lugn som inte hårdrock ger mig.

Hur tillfredsställer denna musikstil dig och varför?

-Exempel: (se ovanstående fråga)

Om du känner att du behöver lugna ner dig vad för musik vill du då lyssna på?

-Exempel: Då lyssnar jag helst på trance eller riktigt seg och chill techno.

Vilken musik lyssnar du på ifall du t.ex har en match eller något viktigt du måste bli taggad inför vad sätter du på för låt då?

-Exempel: När jag vill bli taggad drar jag gärna på en tyngre låt av house eller handsup då det ger mig ett sorts rus och känsla där jag drömmer mig bort att jag är bäst i världen eller att jag klarar av det jag taggar inför.

Dela gärna med er också av alla era musikupplevelser.

ber om ursäkt för alla musikstilar jag glömde i röstningen men var god skriv ett skriftligt svar istället, tack.

Mvh,

Vilken musikstil gillar ni bäst?

43 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..