1
Har jag dåligt musik smak?
Postat av kalkonen den 15 Juli 2011, 16:17
24 kommentarer · 242 träffar
Hej Frabite. Hoppas eran fredag har varit bra än så länge :)
Det är väldigt många som påpekar min musik smak, dom kallar mig bög och feminina jävel och sånt, det blir man ju inte så jävla glad utav.
Jag är inte den som lyssnar på hardstyle, hårdrock och allt nu vad det heter. Jag tycker det är så jävla dåligt så det finns inte på denna gjort. Vet inte varför, får bara inte in det i öronen.
( Slänger upp en playlist på min musik längre ner )
Varför jag tror att jag har sån här musik smak är för att min syster, som är artist sjunger mycket av sån här musik och hon är den som jag har växt upp med och vi har lyssnat på samma musik i alla år. Men tycker det är så jobbigt att alla ska påpeka min musik smak hela tiden, kan inte jag få lyssna på den musiken jag vill?!
Här har ni :
http://open.spotify.com/user/m ammaspojkee/playlist/5VaRT7LGA 722aJWq6JgCLZ
Slängde ihop en ny lista med mina favorit låtar.
Så vad tycker ni, har jag dåligt musik smak?
Vill verkligen lära mig att lyssna på mer ''kill'' musik med går inte :(
Det är väldigt många som påpekar min musik smak, dom kallar mig bög och feminina jävel och sånt, det blir man ju inte så jävla glad utav.
Jag är inte den som lyssnar på hardstyle, hårdrock och allt nu vad det heter. Jag tycker det är så jävla dåligt så det finns inte på denna gjort. Vet inte varför, får bara inte in det i öronen.
( Slänger upp en playlist på min musik längre ner )
Varför jag tror att jag har sån här musik smak är för att min syster, som är artist sjunger mycket av sån här musik och hon är den som jag har växt upp med och vi har lyssnat på samma musik i alla år. Men tycker det är så jobbigt att alla ska påpeka min musik smak hela tiden, kan inte jag få lyssna på den musiken jag vill?!
Här har ni :
http://open.spotify.com/user/m ammaspojkee/playlist/5VaRT7LGA 722aJWq6JgCLZ
Slängde ihop en ny lista med mina favorit låtar.
Så vad tycker ni, har jag dåligt musik smak?
Vill verkligen lära mig att lyssna på mer ''kill'' musik med går inte :(