Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hardstyle

Postat av crucafixion21 den 4 Juli 2011, 00:09
7 kommentarer · 250 träffar
Tjenare, nu när du läste titeln trodde du säkert det skulle vara nån tråd för att länka sina bästa hardstyle låtar eller nåt annat skit om skit genren, men NEJ tyvärr headhunterzboys!

Detta är mer en LÄR DIG ER J*VLA GENRE / MUSIK STIL!

Jag är så j*vla trött på att se överallt nuförtiden att folk kallar låtar som inte ens LIKNAR ELLER LÅTER SOM HARDSTYLE ELLER ÖVERHUVUDTAGET ÄR HARDSTYLE!

Är du också lika trött på jag på att folk kallar låtar som är hard trance eller hands up för hardstyle nu förtiden? Eller bryr dig inte ett smack och lyssnar på brennan heart och headhunterz 24/7 dynget och har inte en enda koll på dom andra producers som försöker få till sin lycka i musik världen men inte får någon chans pga folk lyssnar på skit artister som producerar låtar som låter som deras 100000 låtar dom producerade?

Om du nu håller med mig så skriv vad ni tycker om det som jag snackar om!

Håller du inte med mig kan du bara dra på dina defqons eller qlimaxes och låsa in dig där!
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar