Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Låg maxvolym i hörlurar

Postat av towelie den 8 Juni 2011, 23:42
7 kommentarer · 290 träffar
Tjenare Fragbite, har googlat utan resultat

Det är såhär att jag äger ett par Philips SHP8900 hörlurar och är lite missnöjd. Jag har testat koppla in dem i de olika ingångarna fram och bak (fram har jag alltid ett litet ljud i lurarna som påminner om när man skulle starta igång ett gammalt modem). Men varken i fram eller bak så kan jag få en speciellt hög maxvolym. När jag ser på film lyssnar jag alltid på högsta volymen både i VLC och nere i verktygsfältet utan att det blir speciellt högt

Som det musikfreaket jag är älskar jag att lyssna på min smutsiga dubstep högt, vilket jag inte kan göra med mina hörlurar! Detta är inget nytt problem utan har varit så sen jag köpte dem Saken är den att om jag kopplar in några andra hörlurar så blir ljudet extremt mycket högre, och max på mina philips är kanske lika högt som om du lyssnat på 40% volym

Så fragbite; Finns det något sätt att höja maxvolymen i mina lurar?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..