Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pensionärsjävlar

Postat av Rune Tibbelin den 17 Maj 2011, 00:08
7 kommentarer · 306 träffar
Hallå där fragbite.
Jag var med om en helsjuk upplevelse idag, vi har prao i två veckor nu, och när jag slutade på min prao idag satte jag mig och väntade på bussen, jag satte mig en bit ifrån busshållplatsen för att sitta och njuta lite i solen, jag satte mig typ bredvid ett cykelställ, och där låg det massa kapsyler på backen.
Efter ett tag kom det en gammal gubbe och plockade upp kapsylera och stoppade i fickan, jag ba: WTF?
Men jag sade inget iaf, så gick han och tittade på cyklarna eller något, så jag tänkte väl att han skulle lägga en kapsyl under hjulen, eller jag hade faktiskt ingen aning, så ställer han sig och tittar på mig, och helt plötsligt böjer han sig ner och plockar upp ett gruskorn och kastar på mig, ni skulle sett mitt ansikte alltså, jag blev helt nollställd, jag fattade ingenting, så tog han upp ett till och ett till och ett till, efter ett tag gick han därifrån, jag satt kvar där i 10 minuter och förstod fortfarande inte vad som precis hade hänt, så vad tror ni?
Har jag blivit punk'd här eller något?
Vad är sannolikheten att det ligger typ 10 kapsyler på samma ställe, mitt på en gångbana vid ett cykelställe?
Och vadå, gammal gubbe som samlar på kapsyler eller?
Eller tror ni att han bara försökte vara lustig, eller var han kanske förståndshandikappad?
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..