Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Film! Minnen

Postat av raand0m den 10 Maj 2011, 16:43
4 kommentarer · 167 träffar
Tjena FB, nu vänder jag mig till er mina kära vänner.

Jag söker en speciell film som jag kollade på hur mycket som helst som liten pöjk, kommer fan inte ihåg namnet, men den började typ såhär;

Det börjar med att en liten flicka ligger i sängen å att hennes mamma läser ur en bok för henne, om en bondgård, där det är någon tupp som galer varje morgon, å när han galer då stiger solen upp, men så kommer det någon ful äcklig svart tupp å spöar han eller hur fan det var, då kommer det aldrig någon sol igen, för han är inte på gården å galer..

och den "snälla" tuppen åker till typ NYC, där han uppträder å sjunger som "The King"...

Hemma på bondgården kommer det ett gäng jävligt dumma ugglor å vill äta upp alla andra djur, det är deras enda tid dom kan vara ute, för dom tål tydligen inte solen, och dom behöver den snälla tuppen (the king) för att få sol, när han galer eller vafan man säger....

Filmen handlar alltså om att få hem tuppen till gården igen så dom kan undvika rabies ugglorna som har damp å vill käka dom.

Desperat behov av filmen, snälla FB hjälp mig att få fram namnet på filmen... vill se den igen! :(

Skriv gärna någon film som ni kollade på som unga, kul med gamla minnen. :)

Barnfilmer?

4 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..