Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

iPodproblematik, hjälp uppskattas!

Postat av nystrand den 16 April 2011, 13:57
6 kommentarer · 241 träffar
Hey, dudes!

Igår förde jag in 1377 låtar på min iPod Touch (första generationen) efter att jag gjort en fabriksåterställning.

Efter att alla låtar var överförda kopplade jag med glädje ut iPoden och tänkte dra ut och njuta av god musik och fin sol, men märkte förvånat att ja tydligen inte hade nån musik alls på iPoden(wtf?)

Jag blev arg och sket i det, men satte mig vid datorn nu igen för att se vad som kan ha gått fel, och det står nu i sammanfattningsmenyn i iTunes(där man ser iPodnamn, kapacitet,programversion osv) att jag tydligen fyllt 11.7GB med "övrigt". Med andra ord finns musiken alltså där, men jag har ingen slags åtkomst till den, jag har inte heller någon aning om var de finns i iPoden, och det jag undrar är alltså, vad är lösningen till det här?

Måste jag göra en till formatering och bara prova igen eller finns det något annat alternativ(t.ex. gräva genom filer och se var musiken kanske kan ha gömt sig? wild guess) ?

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..