1
En speciell film, vad heter den?
Postat av SehliN den 13 April 2011, 19:24
9 kommentarer · 293 träffar
Hej!
Letar efter en speciell film som jag har länge funderat och letat efter.
Info:
Det handlar om 3-5 ungdomar som bor på någon slags av Ö eller något. Möjligheten skärgården.
Det är väl inspelad 2000 någongång.
Minns inte vad den handlade riktigt om eftersom det var några år sedan men handlade om någon gubbe som dog i ett dike och någon av ungdomarna blev typ anklagade för mordet?
* Filmen är svensk
* Svenska skådespelare
* Det är sommar
* Det är vatten, sol, bad, brygga, träbåt osv
* Dem bor i ett sommarhus, jag tror det är rött.
Om ni inte vet vilken film det är och tycker det är värdelös information, så skriv inget. Detta var de enda informationen jag hade och skrev upp de!
Om ni känner igen det jag nyss skrev till någon film, tipsa gärna så kollar jag trailer direkt! Tacksam för snabbt svar.
Skippa omogna och spydiga kommentarer.
Letar efter en speciell film som jag har länge funderat och letat efter.
Info:
Det handlar om 3-5 ungdomar som bor på någon slags av Ö eller något. Möjligheten skärgården.
Det är väl inspelad 2000 någongång.
Minns inte vad den handlade riktigt om eftersom det var några år sedan men handlade om någon gubbe som dog i ett dike och någon av ungdomarna blev typ anklagade för mordet?
* Filmen är svensk
* Svenska skådespelare
* Det är sommar
* Det är vatten, sol, bad, brygga, träbåt osv
* Dem bor i ett sommarhus, jag tror det är rött.
Om ni inte vet vilken film det är och tycker det är värdelös information, så skriv inget. Detta var de enda informationen jag hade och skrev upp de!
Om ni känner igen det jag nyss skrev till någon film, tipsa gärna så kollar jag trailer direkt! Tacksam för snabbt svar.
Skippa omogna och spydiga kommentarer.